Eskişehir Odunpazarı Belediyesi

Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi

"Odunpazarı Belediyesi, iş odaklı çalışma ortamı yaratmak için gerçekleştirilen personel eğitimlerine devam ediyor."

Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi
Odunpazarı Belediyesi, iş odaklı çalışma ortamı yaratmak için gerçekleştirilen personel eğitimlerine devam ediyor. 

Personelin bilinçlenmesi ve daha verimli çalışması için yapılan hizmet için eğitimler kapsamında son olarak; vatandaşlarla bire bir iletişim kuran Halk Masası, Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ile Kültür ve Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü personeli için “Etkili İletişim Eğitimi” düzenledi. 

Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen Etkili İletişim Eğitimi Yrd. Doç. Dr. Oktay Aydın tarafından verildi. Gerçekleştirilen eğitime Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt’un yanı sıra belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri ve personel katıldı. 

Eğitimde “Ego Merkezli İletişim” ve “Konu Merkezli İletişim” konuları üzerinde duran Yrd. Doç. Dr. Oktay Aydın, ego merkezli iletişimde kişinin gerçeğin sadece kendi bildiği şey olduğunu sandığını söyledi. Bu iletişim türünde kişinin sürekli bir rekabet halinde olduğunu belirten Aydın, “Sürekli birilerini geçmeye, yenmeye çalışır. Sürekli başkalarını eleştirir. Dikte ve ikna etmeye çalışır” dedi. 

Konu merkezli iletişim modelinde ise bireyin, egoya değil konuya odaklandığını anlatan Aydın, bu iletişim modelinde bireyin; anlama, kavrama ve öğrenme çabası içinde olduğunu vurguladı. Bireyin ilkeler ve değerlerle hareket ettiğini kaydeden Aydın, “kişi bilgi ve görüş 

paylaşımında bulunur. Sahip olmak yerine paylaşma ve işbirliği yapmayı tercih eder. Kişi sorumluluk alır ve problemi çözmeye çaba harcar” diye konuştu.  

  • Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi
  • Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi
  • Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi
  • Odunpazarı Belediyesi’nde etkili iletişim dersi
07.11.2017 12:59